Najczęściej zadawane pytania:

Jak zwrócić lub reklamować produkt?


Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania, nie może nosić śladów użytkowania. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu i reklamacji wraz z potrzebnymi dokumentami znajdą Państwo w Regulaminie sklepu puntk 10 i 11 oraz załączniki. 1. Formularz zwrotu/reklamacji.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (można pobrać klikając TUTAJ lub wypełnić dołączony do zamówienia) i odeślij go do nas wraz z zakupionym produktem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz wypełnionym i ręcznie podpisanym formularzem zwrotu/reklamacji.

3. Wysyłka.
Proszę o kontakt poprzez e-mail: nodobra.sklep@gmail.com, aby otrzymać adres na jaki ma zostać odesłany produky.




Jak kupować?


Stany dostępności Jeżeli produkt jest dostępny w magazynie, wysyłka jest natychmiastowa. Przy każdym produkcie w zakładce "Informacje o produkcie" podany jest maksymalny czas realizacji zamówienia. Kody rabatowe, zniżki i promocje
Zniżka na pierwsze zakupy dla nowych klientów wynosi -10%. Jeżeli kiedyś współpracowaliśmy przy sesji lub jesteś moim stałym klientem to przyznam dla Ciebie zniżki indywidualne od -15% do -25% w momencie, gdy zarejestrujesz się do sklepu. O zniżce powiadomię Cię w wiadomości e-mail. Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień Stan zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Jeżeli występują jakieś niejasności, nie krępuj się i napisz do mnie na: janerkadominika@gmail.com Założenie konta
Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć zakładkę "zarejestruj się" i wypełnić wszystkie konieczne pola. Logując się do mojego sklepu nie musisz od razu podawać wszystkich swoich danych, adres, numer telefonu itp. podajesz dopiero przy składaniu zamówienia. Płatności
Sklep obsługuje płatności przelewem tradycyjnym, online za pomocą platformy PayPal oraz płatności za pobraniem (doliczane są dodatkowe koszty więcej w zakładce: (DOSTAWA ). Więcej informacji w zakładce metody płatności (menu->pomoc).




Gdzie powstają Wasze produkty?


Wszystkie produkty powstają w Polsce. Projektowane, konstruowane i szyte z dbałością o każdy szczegół. Każdy model w sklepie jest testowany pod względem funkcjonalności.




W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?


Kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim polu w koszyku przed zrealizowaniem płatności. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić napisz do mnie: nodobra.sklep@gmail.com.




Jak wskazać paczkomat, z którego chcę odebrać zamówienie?


Wybierając sposób dostawy "Paczkomaty InPost" musisz pamiętać, aby napisać adres docelowego paczkomatu lub nazwę (https://inpost.pl/znajdz-paczkomat) w polu "dodatkowe informacje" w koszyku przed dokonaniem płatności. Jeżeli pominiesz ten krok bez obaw napisz do mnie e-mail lub użyj formularza kontaktowego i napisz numer zamówienia oraz adres paczkomatu.




Jak wskazać skąd chcę odebrać Paczkę w Ruchu?


Wybierając sposób dostawy "Paczka w RUCHu" musisz pamiętać, aby napisać adres docelowego kioksu (sprawdź na stronie https://www.paczkawruchu.pl/pokaz-punkty/) lub nazwę w polu "dodatkowe informacje" w koszyku przed dokonaniem płatności. Jeżeli pominiesz ten krok bez obaw napisz do mnie e-mail lub użyj formularza kontaktowego i napisz numer zamówienia oraz adres kiosku.




Co zrobić jeśli nie wiem jaki jest mój rozmiar?


Aby wybrać rozmiar sprawdź zakładkę w menu: Pomoc -> Rozmiary. Jeśli nie wiesz jak powinnaś się zmierzyć przeczytaj wpis na blogu (LINK). W razie dalszych kłoptów napisz wiadomośc e-mail lub skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt".




Jak zapisać się do newslettera i co to daje?


Możliwość zapisania się do newslettera wyskakuje w okineku na dole strony kilka sekund po jej otwarciu. Jeżeli okienko zostało wyłączone, a chcesz się zapisać klliknij menu i po najechaniu kursorem na "Główna" pojawi się po prawej "Newsletter", klikając aktywujesz okienko ponownie. Zapisując się do newslettera otrzymujesz 10% rabatu na pierwsze zakupy. Później co jakiś czas wysyłam kody rabatowe dla subskrybentów, informacje o wyprzedażach i nowych kolekcjach. Czasem podsyłam krótkie, ciekawe informacje o modzie.




Co zrobić jeśli chcę kupić prezent, ale nie wiem jaki rozmiar wybrać?


Ciężko jest kupić idealna bieliznę nie znając rozmiaru, dlatego moją propozycją jest zakup karty podarunkowej. Pamiętaj o tym, że prezent powienien cieszyć od samego początku, jeśli kobieta dostaje niedopasowaną bieliznę często czuje się zakłopotana. Warunki kart podarunkowych opisane są przy każdej z nich. Zamówienia prezentowe zawsze realizuję w pierwszej kolejności i jestem w stałym kontakcie z klientką, dzięki temu może wybrać sobie coś, co na pewno będzie idealnie pasować. Taką kartę mogę wysłać w wersji elektronicznej na podany adres e-mail lub z opłatą za przesyłką pocztą listem poleconym zapakowaną w kopertę z kokardą.